Translate

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

με απήγαγαν εξωγήινοι (κειμενο 1)

κοιμόμουνα και άκουγα φωνές άλλα δεν μπορούσα να κουνηθώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα ήμουνα ακίνητος άνοιξα τα μάτια μου και είδα ένα δυνατό φως για να μην μπορώ να δω τα πρόσωπα τους και είδα ωμός τα χέρια τους είχανε διαφορετικό χρώμα από τα δικά μας άλλα τα χέρια μου και τα πόδια μου ήτανε δεμένα άλλα δεν έβλεπα σκοινί ήτανε κάτι αόρατο που με κρατούσε δεμένο στο κρεβάτι και δεν

μπορούσα να κάνω κάτι τα όντα αυτά με παρατηρούσανε και είχανε δίπλα μου κάτι άγνωστα εργαλεία δεν ξέρω τι κάνουνε φοβάμαι αρχίζω να φοβάμαι άλλα πιάνουνε ένα εργαλείο και το βάζουνε στο κεφάλι μου δεν ξέρω που χρησιμεύει πόνο δεν αισθάνομαι και τότε μου βάζουνε έναν ούρο με παράξενο χρώμα τι θέλουνε από έμενα εγώ κοιμόμουνα και ξυπνάω σε ένα χειρουργικό τραπέζι και δεν ξέρω τι θα μου κάνουνε είμαι μάλλον κάτι σαν πειραματόζωο και θα μου βγάλουνε κανένα όργανο η θα με τεμαχίσουν ο χρόνος δεν ξέρω πως κυλάει άλλα φοβάμαι τρέμω όλα γίνονται πολύ γρήγορα σβήνουνε το φως άλλα δεν καταλαβαίνω πως είναι τα πρόσωπα τους δεν είναι σαν τα συνηθισμένα πρόσωπα που έχω δη φοράνε μάσκες και μου έχουνε βάλει ούρο είμαι ήρεμος και με εξετάζουνε να δούνε τι είμαι μου βάζουνε μια ένεση και μου παίρνουνε αίμα και το ρίχνουνε σε ένα κουτί και το πάνε σε άλλο δωμάτιο είμαι τώρα μόνος μου κάνεις άλλος και φοβάμαι τι θα γίνει όλη έχουνε βγει έξω το δυνατό φως από πάνω μου δεν ανάβει τι με θέλουνε από έμενα τι θέλουνε να μου κάνουνε άλλα αυτή η εμπειρία μου θα μου αλλάξει τον κόσμο μου συνεχίζεται κάντε sear και like να δείτε και το επόμενο κείμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου